Support mobiele telefonie
Uw tijd is schaars en de telecommarkt verandert continu. Telecom is niet uw core-business en het zal daarom lastig zijn om de juiste support te kunnen leveren aan uw medewerkers. Bijvoorbeeld een SIM-wissel omdat een medewerker een nieuw toestel meeneemt van huis, een blokkade van het abonnement omdat er een toestel ergens is blijven liggen, wijziging van een 06-nummer vanwege doorstroom van personeel en ga zo maar door. Dergelijke vragen moet u als klant steeds vaker stellen aan de helpdesk van een provider. En daar zit vaak het probleem. Lange wachttijden, 0900-nummers, onvoldoende kennis, onpersoonlijke behandeling en er lijkt steeds minder te kunnen…

Wij helpen u graag! Wij staan uw ICT afdeling persoonlijk te woord om ALLE vragen te beantwoorden en te ondersteunen op het gebied van uw mobiele contracten. Wat wij onder andere kunnen betekenen voor u:
  • SIM-wissels;
  • Contractovernames;
  • Nummer wijzigingen;
  • Controle contractdata;
  • Adres wijzigingen;
  • Factuur vragen;
  • Etc;

Applicaties waar wij gebruik van maken:
  • Eigen interactieve database met daarin alle relevante klantinformatie per direct beschikbaar;
  • Database toegang bij de provider voor realtime informatie over uw klant- en abonnementsgegevens;
  • Eigen business partner ingangen bij de providers om uw service vragen te kunnen uitvoeren;

Uw voordeel?
Tijd en gemak. Tijd bespaart u door uw vragen bij ons neer te leggen en zo snel en efficiënt antwoord te krijgen. Gemak door onze kennis te gebruiken. Kennis die bij elkaar geteld bestaat uit meer dan 35 jaar werkervaring in de mobiele telefoniemarkt.

Kortom, totale ondersteuning voor uw mobiele abonnementen. Alle zorg uit handen en een persoonlijk contact. Nieuwsgierig naar deze manier van tijdsbesparing? Neem direct contact op en laat u informeren over de mogelijkheden.

Deel dit artikel Deel deze pagina: