Lionconnect biedt twee service levels voor support van uw mobiele telefonie. Dit is bedoeld om zo goed mogelijk aan te sluiten op uw behoefte en bedrijfsvoering. Onze dienstverlening speelt daarbij in op de snel veranderende telecommarkt. Mobiele abonnementen, tarieven en modules wijzigen zeer frequent. Ook gedurende de looptijd van een contract is winst te behalen door tussentijds wijzigingen door te voeren.

Lionconnect biedt u de volgende service levels:
  • Service Basis
  • Service Uitgebreid

Service Basis:
  • Vast aanspreekpunt voor support
  • Analyse gespreks- en abonnementskosten (incl. advies en opvolging) per contractvernieuwing
  • Afsluiten nieuwe abonnementen (eventueel met nummerbehoud)
  • Verlengen bestaande abonnementen
  • Afsluiten data (add-on) abonnementen of modules
  • SIM-kaarten bij u op voorraad
  • Hardware besteld vóór 15.00 uur wordt binnen 48 uur geleverd (indien op voorraad)
  • Reparatie mobiele toestellen (binnen garantie) Pick-up and return binnen 48 uur

Service Uitgebreid:
  • Service Basis
  • Halfjaarlijkse controle facturen en indien mogelijk aanpassing abonnementen
  • Hardware besteld vóór 15.00 uur wordt binnen 24 uur geleverd (indien op voorraad)
  • Reparatie mobiele toestellen (binnen garantie) Pick-up and return binnen 24 uur
  • Doorvoeren administratieve wijziging bij provider
  • Mutatie bestaand contract (bijv. contractovername, sim-wissel, opzeggen, e.d.)
  • Support bij instellen e-mail, internet, e.d. per smartphone
  • Aanmelden, monitoren en terugkoppelen van storingen


Deel dit artikel Deel deze pagina: