Mei
6

KPN introduceert nieuwe mobiele abonnementen voor de zakelijke markt


Per 3 juni 2013 introduceert KPN nieuwe mobiele abonnementen voor de zakelijke gebruiker: KPN Zakelijk Mobiel. De vijf nieuwe abonnementen bieden de zakelijk gebruiker flexibiliteit om zijn abonnementen goed te laten aansluiten op zijn of haar bedrijfsvoering. Zo is er altijd een geschikt abonnement voor elk zakelijke segment: van zzp'er tot groot zakelijke klanten.

De abonnementen onderscheiden zich van de huidige abonnementen door veel flexibiliteit te bieden op databundels, het delen van tegoeden en ze maken allen gebruik van 4G. Er zijn drie categorieën abonnementen:
·         Er is een abonnementsvorm waarmee de klant per belminuut/sms/MB betaalt: Zakelijk Mobiel Flexibel
·         Er zijn twee abonnementsvormen waarmee klanten een vast aantal belminuten, sms’jes en MB's inkopen per maand: Zakelijk Mobiel Bundel
·         En de twee meest uitgebreide abonnementsvormen bieden onbeperkt bellen en sms'en, zodat de klant niet meer voor onverwachte kosten komt te staan: Zakelijk Mobiel Onbeperkt



Bij Zakelijk Mobiel Bundel biedt KPN grotere databundels dan voorheen, met een zeer laag buitenbundel tarief. Ook kunnen bel- en datategoeden onder collega's onderling worden verdeeld; de ene medewerker verbruikt nu eenmaal meer dan de ander.

Bovendien geldt voor de Zakelijk Mobiel Onbeperkt abonnementen de mogelijkheid om tablets en laptops van extra SIM-kaarten te voorzien zonder dat daar een extra abonnement voor nodig is.

Bij alle abonnementsvormen geldt dat basis beheer- en beveiligingsmogelijkheden voor alle mobiele apparaten gratis zijn. Verder beschikt de gebruiker in geval van schade, diefstal of verlies, altijd over een vervangend toestel welke op locatie geleverd wordt.

Ook buiten Nederland kan de klant vanaf 3 juni onbezorgd zaken doen. Met nieuwe voordeelopties voor bellen en internetten in de EU betaalt de klant alleen in de maanden dat daadwerkelijk in het buitenland verbleven wordt. De gebruiker kan deze voordeelopties gratis aanzetten via de klantenservice en ze treden automatisch in werking zodra in het buitenland gestart wordt met bellen of internetten. 

De nieuwe abonnementen worden vanaf 3 juni 2013 verkocht en vervangen daarmee de bestaande abonnementen. Voor bestaande klanten verandert er niets; zij behouden gewoon hun huidige abonnement.
Gedetailleerde informatie over de nieuwe Zakelijke Mobiel abonnementen en bijbehorende tarieven kunt u opvragen via info@lionconnect.nl opvragen. Wij adviseren u graag!

Lees meer...