Okt
24

KPN past contracten zakelijke telefonie aan


Door nieuwe contractvoorwaarden die KPN de afgelopen jaren heeft geïntroduceerd, hebben veel zakelijke klanten te maken met uiteenlopende einddata voor hun verschillende aansluitingen. Opzegging van de abonnementen of een overstap naar een andere provider wordt daardoor erg lastig gemaakt.
 
KPN heeft toegezegd de voorwaarden opnieuw aan te passen. Het betreft de voorwaarden waaronder klanten die meerdere contracten voor vaste telefonieaansluitingen bij KPN hebben, deze kunnen beëindigen. Het kan daarbij ook gaan om aansluitingen die zich op verschillende locaties/vestigingen van een klant bevinden.   
 
De aanpassing houdt in, dat bij opzegging of overstap naar een andere provider, alle contracten kunnen worden opgezegd vanaf de dichtstbijzijnde einddatum van alle contracten, met inachtneming van de opzegtermijn van drie maanden.
 
De wijziging zal uiterlijk begin 2013 worden ingevoerd. Alle zakelijke klanten van KPN zullen hierover worden bericht door middel van een brief, welke bijgevoegd is bij de factuur. 

Lees meer...